lørdag 4. september 2010

En herlig solskinnsdag på MC

Lørdag, 4. september 2010



For en fantastisk dag. SOL, knallblå himmel. Herlig. Jeg har kjørt mc tur med John Magne og kona Chayuda. De skulle Randsfjorden rundt, men jeg skulle bare til Brandbu. Vi var innom en kar ved Storekjenn, han kan visst være behjelpelig med noe lakkering. Så dro vi til Brandbu, der dro vi til Brenneriet, for Oscar hadde stengt for sommeren. På Brenneriet var det også stengt egentlig, de pyntet og ordnet til bryllupsfest. Jeg spurte om vi kunne få sitte litt, ja selvfølgelig, bare sitt. Jeg spurte om jeg kunne få låne en kopp, Magne og Chayuda har med kaffe men det blir en kopp for lite. Det kunne jeg, forresten jeg skal spandere kaffe sa han, vil dere ha fløte. Ja det ville jeg og vi ble servert Kaffe og etter en stund fikk vi også deilig is, Pære og Mango, deilig.


Webside til Brenneriet er: http://www.bcor.no/

De ordner alt, her var det virkelig servise altså. Så jeg er ikke redd for å reklamere litt.


Så dro de andre videre, og jeg satte nesa mot Jevnaker. Jeg skulle besøke en venninne der. Herlig å sitte der i solen også. Så var jeg innom på Kastet og kjøpte meg en is før jeg dro hjem etter en alldeles herlig dag i solen.

Ingen kommentarer: