mandag 22. november 2010

Gjester til Bacalao

Bacalao gjester


2010 11 21 Gjester til Bacalao


I går hadde jeg noen venninner her til middag Rita, Lill-Tove og Lise. Rita og jeg fikk Bacalao da vi var i Lofoten i sommer og det var kjempegodt. Så jeg har tenkt lenge at jeg ville lage en sånn Bacalao.

Det var tusenvis av oppskrifter på nett, og en utenpå pakkene med fisk som jeg kjøpte.

Så da ble det som det pleier, jeg ser over et par oppskrifter og så etter hva har de egentlig puttet oppi, så ender jeg opp med en egen variant.

Og den ble om jeg så skal si det selv, veldig god og vi spiste lenge og vel.

Standard dessert her i huset er Pærer på boks med krem og så har jeg knust brød stekt med masse sukker som strø. Da blir det ikke tilslørte bondepiker, men godt er det.

Vi prøvde alle de hekla luene mine, Tenkte jeg skulle få solgt de til noen venner da.


Ingen kommentarer: