fredag 26. august 2011

Trollrally i Fyresdal 2011

Jeg har vært på Trollrally i Fyresdal.
2011 08 26 Trollrally
Klikk på bildet for å se flere bilder.


Link til Trollrally 2011

Det var meldt regn så da vet man jo hva man går til. Men innerst inne venter en på sol da. Vi hadde fint tur vær lenge, men siste biten ble det regn. Jeg skiftet til regntøy så jeg ble ikke våt innapå, men kjørejakka var ikke så tett som jeg trodde så den ble ganske våt.

Terjes klubb OWB har 2 biler for anledningen så det går greit å få fraktet tingene opp. To stykker har reist og funnet camp og satt opp pressenning. Fra Notodden reiser vi 8 stk på mc og 4 i bil. To stykker er i en annen leir, og så er det 4 stykker fra min klubb. Tror det var bortimot 1000 mennesker på trollrally til tross for de dystre værmeldingene.

Her får man kjøpt ved og vi lager bål og steker pølser det kos over hele linja.

Det er en dame som har gjort seg veldig flid med antrekket, hun har sydd seg både vest og skjørt med Taurumpe og på ryggen står det trollungen. Det er så flott at noen legger så mye arbeid i det og det blir jo så gøy for oss andre da.

Jeg syns det var litt kaldt, jeg har tatt med feil sovepose og så var jeg nok litt svett og våt etter å ha danset også. Fredag får vi låne ovn av Britt som vi kan ha i lavvoen. Det er jo deilig og vi får tørket det som er vått.

Det er litt regn og det er litt fint vær, men vi har det gøy og ingen klager, vi er her for å kose oss og det gjør vi stort sett.


Bilder


2011 08 26 Trollrally


http://www.mcek.no/trollside/













Ingen kommentarer: