fredag 6. januar 2012

Malene og mormor på shopping.

2012 01 06 Shopping med Malene
         Klikk på bildet for å se flere


Jeg kjøper ikke så dyre julegaver til unga. Det er nærmest symbolsk. I stedet drar vi på shopping utpå nyåret. Malene synes det er veldig gøy å få shoppe sjøl. Vi har jo spurt mamma om det er noe spesielt hun trenger da men dette hadde hun full kontroll på selv. Hun skulle i den butikken og den og den og se etter ting. Det blir skjorte og tights, leter etter en olavest men det finner vi ikke. Så vi blir enige om at vi får dra på shopping litt senere, det kommer vel olavester nærmere våren. Jeg finner en fin oransje overdel som jeg synes er kjempefin, så jeg sier jeg må inn å kjøpe den. Ja okei sier Malene men nå bruker du av min tid altså mormor. Det var fort gjort da, jeg så jo at jeg skulle ha akkurat den.



Så er det tid for brus is og kake og en deilig stund på kafé.

Takk for laget Malene

https://picasaweb.google.com/108285453024122793173/20120106ShoppingMedMalene?authuser=0&feat=directlink

Ingen kommentarer: