søndag 20. mai 2012

En søndagstur på MC


2012 05 20.
2012 05 20 En søndagstur
Klikk på bildet for å se flere 
 Det var så deilig vær i dag. Måtte bare ut å kjøre litt. Men jeg kom jo nesten ikke ut av Hønefoss for det var sykkelløp. Stengt alle steder. Men jeg kom meg ut ved å kjøre på baksida av Storgata bil og ut den veien. Så da var det bare å kjøre til Høyre.
Sånn kan man havne på Nes i Ådal. De har jo god is der også.
Så kjørte jeg over skauen til Bjoneroa. Det var bra vei der, men på grunn av et lite inngrep 16. mai så tok jeg det litt med ro. Hadde ikke vært godt med et stort søkk for å si det sånn.
Fra Bjoneroa til Jevnaker stoppet jeg og så på ferga som kom over til ? ja der sto det stille gitt men pytt pytt jeg kommer på det en annen dag. Horn var det.
Fra Jevnaker gikk turen over Haug på vei ned igjen. En kaffe med gjengen på Gjestegården var deilig før jeg dro hjem.
Det var en fin lonesome tur. Deilig det og innimellom.

Ingen kommentarer: