lørdag 23. februar 2013

Primustreffet på Fjorda.




2013 02 
2013-02-23 Primus treff på Fjorda
Click pick to see more 
I dag har jeg vært en tur på primustreffet på Fjorda.
Det var mye folk og masse telt. Og det var mange variasjoner av stormkjøkken.
Og mat var det masse av, mat og drikke. Det var kjøttkaker med ertestuing og brun saus og noen peanøtter som falt oppi, elg steik og noen finesmekkere av pølser. Jeg spiste fra jeg kom til jeg dro.
Det var jo mildt og fint i dag, plussgrader og lettskyet. Men å sitte stille kan bli kaldt likevel og jeg fikk låne et par SVÆRE støvler og så fikk jeg solbærtoddy. Der var dansker, tyskere nederlendere og flere. Alle var villig til fotografering så det ble jo noen bilder da.
Veldig hyggelig dag med blide og hyggelige folk ja.
Takk for turen



https://picasaweb.google.com/108285453024122793173/20130223PrimusTreffPaFjorda?authuser=0&feat=directlink

Ingen kommentarer: