fredag 10. mai 2013

Malene og Markus på besøk



 

  Malene og Markus
Jeg får besøk fredag av Malene og Markus. Jeg er akkurat ferdig med å lime inn de siste bildene jeg har laget pairutgaver av. Jeg lager albumer til etter hvert og det har jo blitt noen album da. De har vært her en dag hver uke i flere år. Nå er det litt sporadisk men deilig det også. Det er veldig stas og se igjennom albumer og huske alt vi har gjort.
Lørdag blir det en tur langs elva på Schjongslund. Det kan ofte bli spennende og innholdsrikt. Vet aldri hvor lang tid en sånn tur kan ta. Jeg har så langt greid å holde oss med gamle sykler til disse utfluktene. 






Jeg har også fått tak i en gammel trampoline og det er også stas og en gammel fotball. 






Det er i det hele tatt mye som er gammelt hos mormor men det fungerer til vårt bruk og de klager aldri. Bare litt stas hver gang de avanserer til en større gammel modell.
Det er hva jeg kaller et par flotte dager.

Ingen kommentarer: