lørdag 5. februar 2011

Symøte, denne gang hos LIse

Klikk på bildet for å se flere bilder
Torsdag var det ”symøte” hos Lise. Hun hadde laget deilig forrett av brie, løk og paprika. Så var det hjemmelaget pizza og vin til de som ikke skulle kjøre. Deilig. Lill-Tove var sjåfør. Tenk at jeg måtte bli over 60 før jeg havnet på symøte da. Vi syr ikke, men hvem vet. Vi strikker litt, skal fullføre ufullførte prosjekter. Det er en bra målsetting syns jeg. Det er bare det at mine ufullførte prosjekter er hjemme hos meg. Kanskje jeg skal ha dugnad når det blir min tur. Vi har det kjempegøy, ler og prater, ganske befriende er det. Nå var vi innom FB en tur også da, det var noe noen lurte på, det er jo mye man kan gjøre og mye man ikke skal gjøre på FB. Selv blir jeg ganske overasket når jeg kommer hjem og finner at ”jeg” har skrevet på statusen min at jeg :


Føler meg helt flott i dag, jeg stråler :-)!!

torsdag kl. 22:01 •

Linda Hagen, Magne Håkonsen, Marianne Østnes Carlsen og 7 andre liker dette..

Karoline Wenner Solbakken : Du stråler vel alltid :D

torsdag kl. 22:02 •Judit Anita Børve liker dette..

Dagny Christin Sten Helt sant som Karoline skriver :)

torsdag kl. 22:07 • Turid Hvem har knota på veggen min ?

torsdag kl. 22:32 • .Lill-Tove Tornes Fantasstisk, i dag og?

I går kl. 10:28 •.Linda Hagen Tidligt for en forårsforelskelse eller hvad?

I går kl. 15:59 • Linda: nei jeg var på jentekveld og vi var inne på min side. så det er noen som har hatt det gøy og skrevet for meg. Men det er jo hyggelig og får så mange fine kommentarer da :)

Men det var jo hyggelig og få så mange positive tilbakemeldinger på statusen da.

Jeg gleder meg til neste gang, takk for ”symøte”

Ingen kommentarer: