lørdag 1. oktober 2011

Zinzino event i Borås

2011 09 30


Zionzino Event i Borås i Sverige


2011 10 01 Zinzino Event i Borås
Klikk på bildet for flere bilder

Vi var over 1000 mennesker forventer å være styrket empowered og opplyste enlighten.



Randy Gage var en av de berømte talerne og det var hyggelig og opplysende å høre på ham både lørdag og søndag.

Under har jeg kopiert en av hans blogghistorier flott å lese hans ting.



Din Standardinnstilling

av Randy Gage

Jeg er i Bratislava, Slovakia (avbildet her), fødestedet til mine forfedre. I går jeg gikk langs bredden av Donau, reflektere over det siste innlegget. Du husker vi snakket om hvorvidt jeg er en frelser eller en arrogant dust, siden jeg har vært beskyldt for å være begge deler.


Selvfølgelig det virkelige svaret er skapt av de forventningene har. Men vet du hva som er enda viktigere?


Forventninger du har til deg selv.


Du kan ikke bli behandlet for velstand, du må være åpne for å motta det. Og det er sant for alle former for suksess. Selv lykke.


Dette sier folk når det skjer noe ille? "Jeg bare visste at kom til å skje!" Så la dem vinne en dum pris på et arrangement, eller en konkurranse på radioen, og de skriker, "Jeg kan ikke tro at jeg vant!"


Alle har en standardinnstilling. De forventer gode ting å skje eller forventer de dårlige ting å skje. Så hva er din?


-RG

Randy Gage Blogg

http://www.randygage.com/blog/what-you-expect/

Ingen kommentarer: