lørdag 25. februar 2012

2012 02 25 Vinterferie hos Terje

  


En herlig helg med Terje.

2012 02 25 Skitur med Terje

KLikk på bildet for å se flere

Det er deilig å komme til Hjuksebø, sitte ved kjøkkenbordet å drikke vin mens Terje lager mat,


det kommer ikke bedre enn det altså.


Det skulle være skogstur med OWB på lørdag og det kunne vært gøy, men vi følte at vi ikke var helt up det. Jeg hadde med ski så på lørdag blir vi enige om en liten koselig tur. Så sånn ble det. Jeg sleit, bakover glatte ski og holke føre,


det får ikke blitt verre enn det altså.


Men sola skinner og jeg vil ha det koselig. Jeg sliter meg frem og noen steder må jeg bære skiene. Men så er vi på flata ved et lite vann og her får jeg lønn for strevet. Terje har pakket sekk med kaffe, niste, appelsin og kvikklunsj og sola skinner,

så da var det liksom sånn at bedre enn dette blir det ikke altså.


Terje kommer lett frem, han har smørefrie ski og anbefaler di. Jeg ville ikke ha det for det går for tregt i nedoverbakke, men nå tenker jeg at det hadde kanskje ikke vært så dumt da. På veien hjem ser Terje at jeg sliter så han sier at jeg skal prøve hans ski. Okidoki, det var bedre, ja nå kommer jeg frem. Det ble ikke spørsmål om å bytte igjen, sånn er det å være kavaler. Jeg viste ikke di var så ille sa Terje og tenkte sikkert at


verre enn dette blir det ikke.


Men vel hjemme var vi var enige om at det hadde vært en kjempekoselig tur.



Ingen kommentarer: