mandag 27. februar 2012


Nå er jeg frisk



Torsdag 23. februar 2012 var jeg på brystdiagnostisk avdeling ved Drammen sykehus og tok nye mammografi bilder.

Så inn til legen som sier at jeg er frisk, ingenting negativt å finne.

Det var den 24. februar i fjor jeg fikk vite at jeg hadde brystkreft.

Det har vært et travelt og spennende år.

Først operasjon og så behandlinger. Helsebuss til Radiumhospitalet hver dag.

Jeg var akkurat ferdig med behandlinger fredag 3. juni og Rita møtte meg på Radiumhospitalet. Jeg hadde tatt Mcen innover så vi kunne reise rett til Bluescamp i Fredrikstad.

Alle inne på avdelingen hvor jeg hadde fått strålebehandling kom ut for å se på mc min.

De ønsket lykke til og god tur.

Så var det lunsj og avskjed med en dame jeg hadde reist sammen med på helsebussen og hatt samme skjebne med i flere måneder.

Så kunne jeg forlate Radiumhospitalet og begynne livet på nytt.

Det var deilig å være på veien på mc og suse utover mot Fredrikstad og Blues.

Jeg følte meg fri og frisk selv om puppen var hoven, lekk og vond.

Livet er deilig.



Link til bloggen om da jeg var syk

http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=8947197797977288306#editor/target=post;postID=7217871648432447587

Ingen kommentarer: