fredag 5. juli 2013

Trash treff på Trevatn




                   Se jeg har telt inni lavoen


2013-07-05 Trash treff på Trevatn. Klikk på bide

Jeg har kjøpt meg lavo. Den er uten gulv så jeg fant på at i stedet for å dra med meg presenning så kan jeg bruk innerteltet til iglo teltet mitt. Det passet bra å ta en liten tur på Trevatn og Trash treff å prøve det ut. Jeg synes det gikk strålende. Men nå må jeg gjøre om litt på pakkinga mi da for å få med alt. Denne gangen hadde Kaspers lavoen på hengeren.
Jeg reiser med Tom og Kaspers. På plass er Einar og Hans Petter. Fin tur oppover og innover. 

                                                       Tom,Einar og Hans Petter

Morsom kveld og koselig kveld og mange kjente fjes. Jeg danset til langt ut på morgenkvisten.
Men sove ble vanskelig selv med innertelt. Det var kaldt på natten der en stund selv med ullpysh.
Vi reiste hjem på lørdag, jeg kunne vel tenkt og vært litt lenger men jeg hadde jo ikke plass til teltet selv denne gangen så sånn ble det. 

Det var godt å komme hjem, knær og armer var vonde etter litt mye dansing, at jeg ikke lærer.
Men på den annen side så er det jo bra trim og smertene forsvinner jo etter hvert.


Bilder her:


Takk for en hyggelig tur 



Ingen kommentarer: