torsdag 21. november 2013




 2013 11 21 Shopping med barnebarn.
På høsten en stund etter at skolen har begynt tar jeg med meg barnebarn på shopping. Et og ett om gangen og når shopping er ferdig drar vi på kafé for kaffe sjokolade boller og is.
Det har tatt sin tid i år men nå var det David sin tur. Han må ha nytt ullundertøy. Han er ikke interessent i shoppingen og det skjønner jeg jo. Ullundertøy er vel ikke det mest spennende man kan få men han er glad for det da. Det er jo litt viktig at han liker det så det ikke bare blir liggende i en skuff. Markus skal være med, han har fått men sier ikke nei til en tur på kafé med David og meg. Når de er her begge to, hva de er veldig glad i så er jeg morfarmor og det går veldig greit.
Så drar vi hjem til meg og har pølsefest, det blir litt for travelt til noe annet. Men Markus lager pannekakerøre som de får med hjem. De skal ikke ligge her i natt. 

Ingen kommentarer: