fredag 8. november 2013

Jeg skal hente en Rosa sløyfe Harley i dag



                                       Jorik har vært på Lazy Boys og tatt bilde av den

C:\Users\Turid\Pictures\2013-11-08- Harley Davidson XL883N 2013 Rosa Sløyfe
Click pick to see more



I dag skal jeg inn på Lazy Boys og hente en super rosa bike. Den er rosa fordi den er lakkert i forbindelse med Rosa sløyfe Aksjon. Man kunne by på den og noe av inntektene skal gå til kreftforskning.
Jeg er selv operert og behandlet for brystkreft så det er jo en del følelser med i bildet her ikke bare en aldeles nydelig HD.
Her er en link til Min kreft historie:

Rosa sløyfe er en solidaritetsaksjon for brystkreftrammede, en informasjonskampanje og en innsamlingsaksjon til brystkreftforskning.

Hvert år rammes ca 2800 kvinner i Norge av brystkreft. Det betyr at hver 12. kvinne rammes av sykdommen i løpet av livet. Heldigvis overlever stadig flere takket være forskning og bedrede behandlingsmetoder.

Vi ønsker at enda flere skal overleve og arrangerer derfor Rosa sløyfe-aksjonen hvert år i oktober for å rette oppmerksomhet mot sykdommen og samle inn penger til ytterligere forskning.
Jeg har støttet aksjon ved å ha rosa sløyfe bilde på forsiden på Fb sida mi. Jeg har delt alt jeg har sett som har handlet om rosa sløyfe aksjon. Så også når det kom en link om auksjon på en flott lakkert rosa Harley Davidson. Jeg la på 2 kroner og sendte videre.
Så da de ringer fra Lazy Boyz og sier jeg har vunnet auksjonen så er jeg i sjokk.
 For meg handlet det jo mest om å være med på aksjonen.
Men nå får jeg gjøre meg klar.

Ingen kommentarer: