mandag 21. juni 2010

Norgestreff i Fredrikstad

Fredag 18.06.10 reiser jeg til Fredrikstad på Norgestreff.
Jeg skal reise i 14 tida sammen med Ann Cathrine og Odd Arne. Det kommer også noen fra Nes i Ådal som skal kjøre sammen med oss, så da er vi 7 mcer i følge nedover.

En liten  stopp på Tyrigrava
De har hatt regnvær helt fra Nes, så vi tar på oss regntøy for sikkerhetsskyld, det er jo dumt å bli våt når man skal ligge i telt og tørkemulighetene er små. Men det blir ikke noe regnvær, men det er heller ikke varmt, så det er greit med regntøy, det blir litt mindre vind liksom. På vei nedover er det tett trafikk, så vi må kjøre mellom bilene. De andre er ganske breie og lydløse, så jeg (jeg er ikke lydløs) legger meg først og da blir det gate i midten til å kjøre i, fine greier. Vi blir mottatt av Tom O, Jacob, Kent og Kaspers som har reist tidligere, de har leid en hytte (feiginger.). Einar er også der, han har telt. Ann Cathrine, Odd Arne og jeg slår opp telt ved siden av Einar.
Jeg rekker akkurat og sette opp teltet før det begynner å regne.
Det koster kr 300.00, da er det med teltplass, frokost i flere dager og masse fin musikk. Det er 2 svære telt her og det er musikk i begge i tur og orden.

Norgestreff i Fredrikstad Se hvem som underholdet mm.


Mange har med seg mye for å gjøre det koselig.




Det regner en del, men jeg er ikke blitt våt. Det er alltid hyggelig å være på treff, her er det folk fra hele landet og mange som man har trefft på andre treff.

Tett i tett med telt



Litt for tørsten mens vi er på konsert



En skål med Anne fra Hardanger MC
Johnny, Robert og Hans Kristian  har kommet på dagsbesøk.



Jeg digger trubadur Olzen







Fler enn meg som koser seg




Jacob i sving. Vi får frokost i hytta før hjemreise, Egg og bacon det er godt det.


Det har vært  to dager med hyggelige blide folk og mye kos. Det er vel ikke alt som fungerer perfekt, og været kan jo ingen gjøre noe med. Men jeg hadde et bra treff likevel jeg.

Flere bilder klikk på bildet
2010 6 18-20 Norgestreff i Fredrikstad

Ingen kommentarer: