torsdag 24. juni 2010

Snille mennesker finnes

I går da jeg var på rema for å handle skjedde noe som jeg trodde ikke var mulig. Jeg har med meg David (barnebarn), for han skulle sove hos meg. Så han hadde valgt ut hva han ville ha å spise, det er jo st.Hans og greier. Da vi kommer til kassa så finner jeg ikke lommeboka. Jeg leter og leter, skjønner ikke hvorfor den ikke er i veska. Men jeg har endel vekslepenger og kassadama og jeg blir enige om en sum så vi får med oss noen av varene. resten får stå, rydder du det vekk da sier jeg veldig opptatt av å komme meg ut, jeg har heftet køen og er klar for å komme meg vekk.
Ta med resten også du sier mannen bak meg i kassa!!!
Du får kr 200 av meg!!! Jeg ser på ham og han nikker; bare ta det. Så ja da gjør jeg vel det da. Herre gud tenk at det finnes sånne da. jeg er totalt overumplet, jeg kunne jo ha bedt om adr. så kunne han fått igjen pengene siden. Men han fikk jo igjen det som ble igjen da vi hadde betalt da.
Vel hjemme husket jeg hvor lommeboka var. Jeg hadde vært med Malene (Barnebarn)på fotballskole tidligere på dagen. Kristi hadde lagt igjen penger, men de glemte vi så jeg tok med lommebokem min for å betale. Så den lå altså i jakkelommen min hjemme. Men tenk på det da, han ga meg penger altså. Jeg takket og låt, var jo kjempglad og overasket ja. Tusen takk.

Ingen kommentarer: