torsdag 1. juli 2010

Zinzino Møte i Oslo


Hilde og Øyvind

Onsdag var jeg på Zinzino møte i Oslo. Der treffer jeg nye og spennende mennesker som er blitt partnere i Zinzino. Det er spennende og motiverende taler av de som kan dette gamet, og de lærer oss hvordan vi kan gjøre. Det som også er spennende er at alle leser bøker for å utvikle seg selv på alle plan for å få et bedre liv. Jeg er alltid i godt humør og har masse pågangsmot etter en slik sammenkomst, og det har vi annenhver onsdag.

Daniel
Elina og Øyvind

Vidar

Tor Eivind


Turid

Klikk på bildet for flere bilder
2010 6 30 Zinzino møte i Oslo

Til helga skal vi til Lillestrøm på stormøte og fest. Jeg har kjøpt meg ny kjole og gleder meg stort.
Det kommer store talere fra VERDEN, de har skrevet bøker og er store inspiratorer, det kommer til å bli en fantastisk helg

Ingen kommentarer: