lørdag 3. mars 2012

2012 03 03 En liten tur til Lazy Boys
2012 03 03 Turita har vært hos Lazy Boys
Klikk på bildet for å se flere

Det er sluttspurt på salget på Lazy Boys. Rita og jeg tar en tur, det er jo deilig vær og det kribler litt i kjøregenet. PMS er svært høy. Vi titter og titter på sykler og klær. Rita finner seg en fin jakke, jeg er litt misunnelig, men den har hun ærlig fortjent, forsinket bursdagsgave. Jeg kjøper pakke til Terje og håper han blir glad for den. Vel ute i bilen får jeg pakke av Rita, litt kluss med datoen på min bursdag, men kjempeflott med en liten gave fra Lazy Boys. Vel hjemme hos Rita tar jeg bildet av den nye fine jakken. Får også øvet meg i å ta bildet med selvutløser.

 Bilder


https://picasaweb.google.com/108285453024122793173/20120303TuritaHarVRtHosLazyBoys?authuser=0&feat=directlink

Ingen kommentarer: