søndag 25. mars 2012

Søndagstur med Terje og OWB


2012 03 25 Søndags tur på MC i mars
Klikk på bildet for å se fler


Fredag ble første langturn med MCen. Jeg pakker mc baggen og drar til Terje, jeg gleder meg til turen og til målet.
Det er alltid stas å komme til Hjuksebø, og i morra skal Terje ta ut MCen sin så vi kan ta oss en tur.
Han må bare jobbe litt selv om det er lørdag, av og til så er det bare sånn at noe må gjøres.
Da får jeg litt tid på verandaen i sola, det er utrolig deilig og sole seg nå.
En smule sugen om jeg kan si det sånn, har jo ikke vært på solferie i vinter så dette var etterlengtet.
Ola og Lillian kommer innom så det blir en liten koselig tur på mc til Årnes. Vi koser oss med mat og kaffe i solen.
Det er deilig med Varme bad etter turen, Ola og Lillian i stampen ute, Terje og jeg inne, det gjør godt på litt støle og rustne lemmer.

Søndag er det også strålende vær og vi har avtalt tur med flere OWBere.
Vi drar til Langebru, men der har de ikke nok bordplass i solen så vi drar videre til Eidsfoss. Der blir det kjempe kos i sola. Kaffe, kaker og vaffel for noen. Terje er standhaftig, han vil bli kvitt magen så han står over. Det er jeg mektig imponert over, jeg vet hvor glad han er i kake. Neste stopp blir på Hvittingfoss. Der er det noen som kjøper seg pølser, det beste Terje vet, men neida, han er standhaftig ikke noe pølse på den karen.
Nå vil han ha sommermage og da må man ofre noe.
Vel hjemme er blir det Wok og englelapskaus til dessert.
 Bilder


Takk for en fin tur

 Her er reiseruta  Vis større kart









Ingen kommentarer: