tirsdag 15. januar 2013

Forbereder meg til mc tur til Afrika


2013-01-15 har satt inn beskyttelse
Click pick

  


Jeg skal på mc tur. mm mctur til Afrika. Endelig blir turen min noe av.
Jeg skal kjøre motorsykkel i Afrika og tute på en elefant. Nei det er sant, ikke så lurt det der med tutinga men jeg vet med meg selv at jeg kunne ha tutet da.
Jeg ha begynt å pakke kofferten.
Det er deilig og varmt der. Det er for varmt med skinnbukser og militær buksa mi var det vist heller ikke så lurt å bruke. Trenger litt beskyttelse i klærne.
Så nå har jeg ordnet det. Sydd inn lommer over knærne på vranga så jeg fikk satt inn beskyttelse der og på hoftene har jeg fått festet det med borrelås. Det ble en liten jobb men nå er gjort og det kjennes godt.
Så nå fortsetter jeg å pakke da.

Ingen kommentarer: