torsdag 17. januar 2013

Shopping med Malene og Markus




                                                Lekser
  


Malene ringte i går og lurte på om hun kunne komme en tur og om vi kunne dra på shopping.
De har fått shopping av meg i julegave. Jeg synes det er veldig hyggelig at vi kan dra en tur på byen; litt shopping og så på kafé. Kanskje møter vi noen vi kjenner og har et par herlige timer.
Markus bestemmer seg for at han vil ble med også. Så jeg henter på skolen kl13:00.
Med mye å glede seg til reiser vi på Cuben. Malene kjøper seg noe lego og Markus vil ha en ny bukse.
Så blir det mat og is og brus og kaffe.
Vi koser oss så jeg nesten glemmer klokka. Jeg må løpe… vil ikke ha bot…
Ooh rakk det og unga kommer etter. Markus var litt redd de hadde gått seg bort for de gikk av heisen litt tidlig, men Malene er flott storesøster og ordner opp. Så da er vi klare for å dra hjem til meg.
Maten blir litt ensidig her nå, det blir pannekaker i dag også.
Så lekser og litt spill. Jeg kjører de hjem i 19tida, da plukker vi opp Emilie som har vært på dansetrening.
Det er hva jeg kaller en flott dag.


                                                                    Spill

Ingen kommentarer: