torsdag 7. mars 2013

Når jeg blir 66



OLYMPUS DIGITAL CAMERA


Det er bursdagen min i dag. Jeg blir 66 år. Jeg har sagt at det er halvt rundt. Wenche Myhre har en sang om det å bli 66. Da gjør man som man vil, først da tar livet til. Tre venninner av meg står utenfor og vekker meg, de har ballonger, trompet, gaver og kake og de synger Happy birtday to you.  Hyggelig oppvåkning detJ  Men på grunn av at jeg hadde sovet dårlig og lite om natten var det vanskelig å vekke meg. Tror alle naboene dermed fikk med seg opptinnet. Så ble det kake og kaffe til frokost og hyggelig prat med venner. Dagen ble jo annerledes da, men veldig flott. Senere kom barn og barnebarn til fersk suppe med kjøtt, sur /søt saus og så kake. En skikkelig flott bursdag med masse fine gratulasjoner på telefon og på facebook. Ganske voldsomt å ha bursdag på facebook, ser hvor mange man kjenner da.  Veldig hyggelig.
Det er hva jeg kaller en flott dag



OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ingen kommentarer: