søndag 2. juni 2013

Bluescamp på Nøysom Gård





Vel hjemme etter en veldig hyggelig bluescamp på Nøysom Gård i Fredrikstad.
Ikke det aller største oppmøte fra bikere kanskje men.. Kjempekoselige alle som var der.
Trivelig stemning, bra musikk og nydelig vær hele helga.
En lite tur til Valer på lørdag, spiste deilig pizza.
Jeg mista veka mi på vei nedover. Der var telefon og kamera så det har vært en stille helg og jeg har ikke tatt noen bilder da.
Men her et som Kaspers tok
Lommebok hadde jeg i kjørevesten så jeg tenkte ikke så mye mer på veska. Det var ikke noe stort tap da telefonene min er vannskadet og ikke virker så godt egentlig og kamera var ikke av de dyreste så..
Men så ringer jeg hjem for å fortelle at tlf er borte og at jeg ikke blir å få tak i løpet av helgen.
Da får jeg beskjed om at veska er innlevert hos politiet og alt innhold er inntakt. 
Så det finnes fortsatt ærlige folk og takk for det.
Og takk for en flott tur.

Ingen kommentarer: