onsdag 19. mai 2010

17 mai 2010


Så har det vært 17 mai. Jeg sov ikke natt til 17 mai, bare hostet og hostet, jeg tok noskapin piller og saft men ingenting hjalp. Sovnet på morgenkvisten og var nok en smule treg på morran. Kristi ringer, om jeg kan ta med meg et par stoler, de smører nistekurv og vi skal på 17 mai leker på Sokna skole til kl 1300.






Kristi skal passe styltene så Tor Arne og jeg sørger for køing til aktiviteter på Markus og Malene. Emilie er så ”stor” så hun ser vi nesten ikke. Det er oppholdsvær og det blir hyggelig i skolegården med alle slags aktiviteter, premier, is , brus og ja 17 mai.





Kristi og hennes skal til Laila på Grilling og jeg skal til Jan og Anja.
I Veksalbakken har de vært på Veien skole og feiret, men nå er det tid for grilling av biff. Det er fortsatt oppholdsvær, men ikke spesielt varmt. Så vi spiser inne. Bestefar Vidar er der også og det er så deilig å se at David har fått en skikkelig bestefar.











David henter teppe og leker og sier: kom betefar vi skal leke. Deilig mat og en hyggelig stund.





Men det skal bli godt å komme hjem og hvile litt.



Ingen kommentarer: