fredag 28. mai 2010

Ann og jeg har vært på en liten MC tur i dag. Vi starta fra kastet i halv 5 tida. Ann måtte ha en pølse først, Vi kan ikke starte på tomme tanker, så vi måtte fylle MCene også ikke bare magene. Ja så er spørsmålet da når tankene er fulle, hvor skal vi dra? Jeg forslår Karls Johan, jeg har veldig lyst til å sitte i solen på Karl Johan med en kaffelatte. Det blir hjertelig mottatt, og som sagt så gjort. Herlig tur inn til Oslo. Vi kan se enkelte regnskurer og mørke skyer på avstand, men der vi kjører er det sol og tørt, herlig. Det blir kaffelatte og sol, litt kaldt er det, men med jakker fryser vi ikke.
Etter en liten spasertur på Karl Johan bærer det hjem.
Tilbake på kastet sitter det noen med MC som vanlig og de har tenkt seg til Rockeren på Jevnaker å ta en kaffekopp der. Vi blir med på det og vi, så da er det 5 stykker på tur, Britt, Andre, Jacob, Ann og jeg.
Hyggelig med kaffe hos Rockerne, og jeg treffer jo ”gamle” kjente der. Ordentlig koselig å prate litt. Der er det også noen som har lest om turen min fra i fjor, som det sto om i MC bladet.

Ingen kommentarer: