lørdag 29. mai 2010




Jeg har vært på MC tur i dag også. Det har vært vårmønstring på Hadeland og Soppen MC har bursdag så det blir stor ståhei på Gran. Jeg har forstått det som det var interesse for dette så jeg sendte mail og skrev på FB at vi kunne starte fra kastet kl.1100. Jeg fikk kun en tilbakemld, den var fra Osmund og han ville dra. Jeg drar på Kastet i god tid, og fyller tanken. Så der sitter jeg da og blomstrer, mer visner egentlig for ingen kommer. Osmund ringer, han blir litt sen og reiser direkte sier han. Jeg melder tilbake at jeg sitter alene på Kastet så han har god tid. Jeg ringer Rita, hun er nesten klar så jeg venter på henne. Kontakt med Osmund igjen, de er på Statoil på Jevnaker og venter der. Da Rita og jeg skal dra får jeg ikke startet. Men Andre har kommet, han drikker kaffe på gjestegården, men kommer og hjelper meg, Tusen takk Andre. Så drar Rita og jeg, det har skyet til og det ser ikke bra ut. Da vi kommer til Statoil så regner det litt. Så drar vi derfra med Osmund, Monica og Ivan. Men ikke langt. Det blir pause i vaskehallen på Essoen på andre sida av Jevnaker. Monica får kjøpt seg regndress og etter hvert så lysner det. Det sto en dame fra Oslo der som også skulle til Gran og Soppen så da det lettet slo vi følge oppover.
Det kom ikke mer regn og på Gran var det mye folk, til og med mange kjentfolk så det var veldig kjekt. Lazy Boyz hadde stand og det var også andre ting der. Kåring av beste bil og sykkel, men jeg har ikke neo resultat altså. Etterpå drar vi mot Brandbu og besøker soppen sin klubb. Det skal være treff der i helga så de driver og rigger til. Vi tar en runde på plassen og drikker kaffe. Så drar vi hjem til Kastet. Vi har ikke hatt noe mer regn, men veien var veldig våt og glatt enkelte steder. Men så er vi trykt hjemme denne gangen også. Takk for en fin tur og hyggelig dag.



Ingen kommentarer: