onsdag 6. april 2011

Årets første mc tur.

2011 04 06 Første mc tur i år


Jeg fikk startet i går ved hjelp av Kaspers. Jeg skal kjøre kawasakien, HD står på Langebru, jeg får nok ikke den før den 16.april tenker jeg. Men jeg elsker min lille gule kawasaki også, sjelden den skuffer meg. Men den må jo ha litt nytt av og til, sånn som batteri og dekk ellers spiser den ikke mye der den står.


Så nå bare kler jeg på meg full mundur. Det betyr mye ull, 5 typer bukser, den siste synes å bli litt trang ja. Men så tidlig på året regner jeg med at jeg fort kan bli kald på sykkelen. Jeg setter meg på og starter, ingen problem der nå. Men den går så fort på tomgang at jeg tror jeg ikke har fått trykt inn sjåken ordentlig. Jeg stopper for å sjekke, men nei; den er ikke til å få mer inn nå. Da ser jeg en skrue som jeg tror man kan stille inn den der tomgangen med og aureka, det er, det er det som er tomgangsskruen, jeg føler meg faktisk nesten litt flink jeg.

Så kjører jeg til Jevnaker til Kjersti, fint å ha et mål for turen. Jeg får mat og kaffe og hyggelig prat. Sola skinner og det er aldeles nydelig i solveggen.

Så kjører jeg til Ellen en tur. Der blir det fotosesjon, det var gøy.

Så drar jeg til Kastet, der er det flere med MC og vi drar en tul til Vik, der blir det mer kaffe og is, deilig.


Oh for et deilig liv og en kjempeflott start på sesongen.

Ingen kommentarer: