lørdag 24. august 2013

Kleivfestivalen





2013-08-24 Kristi og gutta i Solid Ground på Kleivfestivalen
Click on pick to see more

Jeg har jo så vondt i ryggen, og her og der etter velten og løftet i går. Men er man fan så er man.
I hvert fall når det er dattera de som skal synge på festival for første gang.
Kristi, Sverre på gitar, Ole Jacob på gitar, Kai på bass og Pål på trommer har startet bandet Solid Ground etter å ha vært med på Jam på Alfred og på Bysenen.
De skal spille på lørdag, glad det ikke var i går kveld. De skal spille tidlig og jeg er litt glad for det også. Jeg hører og klapper de er veldig flinke. Det er jo første gang på et såpass stort arrangement så det er jo ekstra spennende.



 Fint å høre at det var flere som ropte på Kristi og sa så bra. Varmer et mammahjerte det. Jeg synes også hun er flink og jeg er ikke myrsnipe i det hele tatt!
Jeg reiser hjem og hviler litt og tar en økt til litt senere, men jeg kjører bil og reiser hjem ganske tidlig. Det tar på å være tøff for meg også.



Takker for en hyggelig kveld.

Ingen kommentarer: