torsdag 15. august 2013

Onsakervika med Malene og Markus






Det er så flott å bare kunne reise på stranda. Vann og strand og sand mellom tærne. Malene og Markus færer til vanns. Jeg har sånne vannbarnebarn. Nesten samme hvor vi går og hva vi gjør så ender di opp i vannet. 

Jeg skal kose meg med Harry.
Kaffe og eplekake.
Men auda, der var det vått, og varmt. Kaffen har rent ut og jeg kjenner jeg blir veldig veldig skuffet altså.
Men damene på kaffen får presset kaffe opp i termosen min. Da blir det kaffekos likevel.
Har stadig kamera og øya vendt mot vannet da, men det er jo ganske trygt her. Veldig langrundt.
Jeg ser Markus hopper, og tenker oida. For det ser ut til å bli et skikkelig mageplask og det blir det.
Jeg ser han blir lei seg og har vondt så jeg kaster Harry og stormer utover.  Han syns nok det er godt at jeg kommer i møte så han får litt trøst.
Og så er det vel på tide med is også.
Det der med Harry tar egentlig litt tid altså.




Ingen kommentarer: